Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2008

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 4/01

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι από εμένα, με αγάπη...

Καλές γιορτές, καλό κουράγιο...

Νέστορας

Ανώνυμος είπε...

ВЕСЕМ ПРАЭНИЦИ

Ανώνυμος είπε...

EYXOMAI KALES GIORTES KI EYTYXISMENOS O KAINOURGIOS XRONOS. YGEIA SE OLOYS.
XRONIA POLLA

max είπε...

happy new year

power είπε...

happy happy new year

Καβαργύρης είπε...

Καλες γιορτές στον μικρό ερευντητή και φίλο μου.

Γιοργος Λαζοπαιδης είπε...

Ερευνητη της Βέροιας,
Θέλω να με εξηπιρετείσεις σε κάτι.

Με λένε γιόργο και σας στέλνω το μύνημα αυτό από την Πάτρα.Είμαι 11 χρονών και στο σχολείο μας έχουν βάλει μια άσκηση στην Ιστορία για μετά τα Χριστουγεννα.
Πρέπει να γράψουμε για :
Iμπραίμ στην Πελλοπόννησο και Σ.Ελλάδα


Σε παρακάλω θα το γράψεις όποτε επανέρθεις

ΑΡΙΑΔΝΗ Παπαφωτίου είπε...

Πολλές ευχές
γιά τις γιορτινές μέρες.
Περισσότερες ευχές,
γιά τις μέρες που θα ακολουθήσουν τις γιορτινές!!

Αντρέας είπε...

Κάλές Ευχές και από εμένα

ΝΙΛΟΛΑΙΔΗΣ είπε...

KΑΛΈς ΓΙΟΡΤΈς

Μπομπιρας είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!

Γιώργος Μακαγιδης είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Μπαμπης είπε...

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

Γκούφυ Θεοδοράκης είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΠΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Θανάσης Παπαδόπουλος είπε...

αρε παλι δώρα πρεπει να πάρουμε(να ξοδευτουμε)
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

γιωργος μικρουλής είπε...

καλες γιορτες και από εδω(καλαμάτα)

bull είπε...

καλες γιορτες

Σαφαρικας είπε...

καλες γιορτες από την Σπάρτη

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Καλά Χριστούγεννα.Χρόνια Πολλά.

Ράθυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα φιλαράκι! Συνεχισε την πολυ καλη δουλεια που κανεις στο ιστολογιο σου - δυναμικα !

Aλεξης είπε...

KALES GIORTES SE OLOUS POY VLEPOYN TO BLOG

Ραφαήλ Γεωργίου είπε...

LefObserver, είσαι το καλύτερο μπλόγκ που έχω δει.

Σου έυχομαι πραγματικά μέσα από την κάρδιά μου χρόνια πολλά

Επίσης έυχομαι χρόνια πολλά και στους άλλους αναγνώστες του μπλόγκ.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!

μανος είπε...

καλές γιορτές σε όλους

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!

ivan είπε...

ВЕСЕМ ПРАЭНИЦИ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΕΡΕΥΝΗΤΗ,
ΔΕ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ;
ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ;

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΕΡΕΥΝΗΤΗ,
ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΣΙΡΙΑΛ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Πατροκλος είπε...

Α! οχι σιρισλ δεν με αρέσουν καθόλου. Εμένα με αρέσουν τα ζωα , οι μάχες και αλλά διαφορα τετοια

Παοκ είπε...

Ναι και εγω συμφωνω
Οι αλλοι συμφωνητε

Διονυσης είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ
ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ
ΠΟΥ Ο Ερευνητής της Βέροιας ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Nai ta sirial einai xalia

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε παιδι μου αντι να βαλει καμιά μαχη ή κανενα κ.σχεδιο ή ζωο
βαζει το σιριαλ
Ή το αλλο με τους ηθοποιους

Αλέκος είπε...

Ομως ο Ερευνητης της βεροιας δεν εχει πολύ καλές εικόνες

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε παιδι μου
Εχει και πολλές

fashion jewelry είπε...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

superior είπε...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
jordan shoes